tag:blogger.com,1999:blog-3495222632328198905.post5199329816188487601..comments2023-07-19T01:43:07.114-07:00Comments on Maraton,ultra maraton,yol bisikleti: 2018 model Lapierre BisikletlerKaan Özçelikhttp://www.blogger.com/profile/09218745940566479925noreply@blogger.comBlogger7125tag:blogger.com,1999:blog-3495222632328198905.post-25125336096914619862018-12-20T00:12:34.181-08:002018-12-20T00:12:34.181-08:00bisikletinizin çalınmasına üzüldüm, Sensium gerçek...bisikletinizin çalınmasına üzüldüm, Sensium gerçekten güzel kadro. Verdiğiniz ek bilgiler için de teşekkür ederim.Kaan Özçelikhttps://www.blogger.com/profile/09218745940566479925noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3495222632328198905.post-81934349556150767542018-12-14T12:22:29.742-08:002018-12-14T12:22:29.742-08:00Selamlar;
Pulsium ve Sensium daha fazla konfor ve ...Selamlar;<br />Pulsium ve Sensium daha fazla konfor ve bozuk zeminlerde kullanabilmek adına daha esnek kadrolar olarak dizayn edilmiş aletlerdir aslında, uzun sürüşlerde özellikle sensium hem rahat sürüş açısı hem de nisbeten esnek yapısıyla çok iyi bir yol arkadaşıdır... 4 ay kadar kullandım ve malesef hainin biri çaldı :(<br /> Performans için yarışçılar son iki üç senedir aero yada performans kadrolarını tamamen kendi keyiflerine göre tercih ediyorlar nerdeyse... Misal Nibali dahi Alp'ler hariç hep reacto kullandı bu sene.... Yada froome'un dogması daha ziyade aero yapıda bir alettir (alplerde bazen 34/50 ultegra ayna kullandı bu sene )<br /> Özetle aslında son dönemde aero mu performans mı sorusuna daha çok hangisi gözünüze hoş gelirse o dur gibi bir cevap vermek daha doğru bence :) Bildiğim,anladığım kadarıyla fikrimdir tabiki..Bisiklet sevdasında kullandığım makine bence hem kullanıma hem de göze hitap etmeli....Herkese kazasız sürüşler..<br /> Cemal OKAYhttps://www.blogger.com/profile/04996763658114451085noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3495222632328198905.post-56779751227095789512017-09-12T10:10:50.489-07:002017-09-12T10:10:50.489-07:00Hmm,şu cümle açıklayıcıymış, teşekkürler...
"...Hmm,şu cümle açıklayıcıymış, teşekkürler...<br />"hits the sweet spot between comfort and performance, offering enough speed and acceleration for the PB-seekerAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3495222632328198905.post-5092932258801198172017-09-12T00:49:13.772-07:002017-09-12T00:49:13.772-07:00Anladım, şu an için net cevap zor. Pulsium kadroyu...Anladım, şu an için net cevap zor. Pulsium kadroyu FDJ takımı Paris_Roubaix dışında hiçbir yarışta kullanmadı.(belki 1-2 Bahar klasiğinde de kullanmıştır.) Bütün büyük turlarda (Tour de France, La Vuelta, Giro'd Italy vs.) Aircode ve Xelius kadro kullandı. Pulsium kadro geometri ve kullanılan elastik malzeme ile konforlu bir sürüş için tasarlandı. Konfor ve rijitlik, konfor ve süratlenme(sprint için); bunlar hep bir mıknatısın iki ucu gibi. Ne kadar fazla konfor o kadar rijitlikten feda. Ne kadar fazla konfor, o kadar sprintten feda gibi..Ama tabi Lapierre'in Pulsium kadroda yapmaya çalıştığı yarış kadrosundan minimum fedakarlık yaparak maximum konforu sağlamaya çalışmak. O bakımdan yarış kadrosu için de güzel bir alternatif bence. Son olarak bisikleti kullanıp review yazan bir yazarın şu sözünü aktarıyım;<br />''My early rides suggest that, as with its earlier Pulsium, the 2018 model hits the sweet spot between comfort and performance, offering enough speed and acceleration for the PB-seeker, but enough comfort for long, hard rides over a variety of surfaces''<br />alıntı : http://www.bikeradar.com/road/gear/category/bikes/road/product/2018-lapierre-pulsium-900-fdj-ultimate-review-51353/Kaan Özçelikhttps://www.blogger.com/profile/09218745940566479925noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3495222632328198905.post-4046667015589112892017-09-11T04:30:32.514-07:002017-09-11T04:30:32.514-07:00bilgiler için teşekkür ederim ama aradığım cevabı ...bilgiler için teşekkür ederim ama aradığım cevabı tam bulamadım:/ tam olarak öğrenmek istediğim Pulsium kadro, bir yarış kadrosuna göre tırmanışlarda veya sprintte nasıldır? genellersem Paris-Roubaix tarzı olmayan bir yol yarışında mesela<br />teşekkürlerAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3495222632328198905.post-49899900092676687422017-09-09T06:22:19.342-07:002017-09-09T06:22:19.342-07:00merhaba, teşekkür ederim. Pulsium kadro hiç kullan...merhaba, teşekkür ederim. Pulsium kadro hiç kullanmadım, o yüzden kendi tecrübelerime dayanarak bişey deme şansım yok. Ama FDJ takımının bu kadroyu Paris-Roubaix'de kullandığını (belki başka klasiklerde de kullandı?) kullandığını ve Arneud Demare'ın yarışı 6. bitirdiğini düşünürsek, kadronun muadilleriyle mücadelesinde (yarış anlamında) bi eksiği olmadığını mantık olarak yürütebiliriz. Yukarıda da bahsettiğim gibi kadro zaten kullandığı teknolojilerle beraber %40 bb'de, %25 chainstay'da ve %20 headtube'de gelişmiş vaziyette. Bunlarla beraber sürüş konforu %20 artmış. <br />Ben kendi adıma tüm bunları yan yana koyunca uzun sürüşler için çok ideal ve yaş grubu yarışçıları için de gayet iyi bir yarış bisikleti olacağını düşünüyorum. Ama tabi net karar için görüp denemek lazım:)<br />iyi antrenmanlarKaan Özçelikhttps://www.blogger.com/profile/09218745940566479925noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3495222632328198905.post-87621838807924332062017-09-09T02:23:06.039-07:002017-09-09T02:23:06.039-07:00selamlar, elinize sağlık. Pulsium yeni kadrodan hi...selamlar, elinize sağlık. Pulsium yeni kadrodan hiç kullandınız mı? sizce yol yarış için uygun mudur?Anonymousnoreply@blogger.com